Gjest Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Dette lurer jeg litt på! Har alle over 5-6 år det her? (sorry om det blir postet to ganger.... DiB er treg her i kveld også!...)
Honningmelon Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Er nok mange som har, men kan aldri tenke meg at de blir mobbet for det. Har aldri hørt min sønn har nevnt noe om det i allefall.
Gjest Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Er redd for at de skal bli sett på som særinger om vi ikke har =)
Tante Blås Squaw Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Om det foregår mobbing, er det vel ikke DS-mangel som er problemet, men holdninger... Datteren min fikk DS da hun var 11, etter å ha mast i ett halvt års tid. Jeg er litt vrang sånn ;o) Kjenner mange unger på hennes alder som har det, og noen få i alderen 4-7 som har det.
Gjest Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 OK =) Føler ALLE har liksom... Eldste her har nok ikke interressen uansett, men 6 åringen burde kanskje fått en... Men ha skal få Wii til jul da!
Fire småtroll Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Stilte spørsmålet til 9-åringen min som sitter ved siden av meg i sofaen her og spiller DS. Han kjenner ingen på sin alder som ikke har DS, eller det vil si at det er en gutt i klassen hans som har blitt frastjålet sin, men han skal få ny.. Han begynte å le da jeg spurte om de som ikke hadde kunne bli ertet for det, for det var jo bare teit å erte noen for det, men den det er veldig kult å ha DS.. Jeg har en 6-åring også, og han har DS. Tror de fleste vennene hans har, men det er lite snakk om det. Når de er på vennebesøk hos hverandre har de den uansett ikke med, og de leker med helt andre ting en spill. Så jeg tror ikke det spiller noen rolle.
kitty litter Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Gutten min blir 7 å i januar..Har ikke hatt DS frem til nå, men tenkte å kjøpe det til han i julegave. Han maser mye om det for tida. Alle vennene hans har det. Men har blir ikke mobbet fordi han ikke har det altså... Aldri hørt om at noen er blitt mobbet fordi de ikke har DS..
Gjest Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Takk for svar! Burde vel skrevet "mobbet" slik (i hermetegn...) Men det er atså ikke mange som ikke har..... Lurer på om jeg skal bytte inn wii`en vi har kjøpt til en DS................ Mini (6år) er veldig aktiv, så derfor tenkte jeg Wii var greiest.....Hmm, dette er jammen ikke lett! Kan jo kjøpe DS til bursdagen også da... Men da blir det jo sabla mye penger på kort tid...(Han fyller i beg av Januar...)
Gjest Skrevet 20. november 2010 #9 Skrevet 20. november 2010 Alle barna i min omgangskrets har fått dette rundt 4-5 års alder. Vår skal få til jul.
Gjest Skrevet 20. november 2010 #10 Skrevet 20. november 2010 Hmmmm... Må vel kanskje henge oss på vi også! Eldste er 10, og totalt uinteressert.... Men 6 åringen har nok litt lyst på.. =)
Tøysetipp Skrevet 20. november 2010 #11 Skrevet 20. november 2010 Arvingen fikk da hun var 5 år. Har heller aldri hørt om noen som blir mobbet, men det er jo kjett å være den eneste som ikke har.
Gjest Skrevet 20. november 2010 #12 Skrevet 20. november 2010 Jeg syntes egentlig det er alt for tidlig, men jeg vil jo ikke at han skal være den eneste uten.... Rart eldstemann ikke har spurt... Får vel høre med han også om han vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå