Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Litt usikker her, for har et kult bilde av jentene mine- men det er veldig "hverdagslig" liksom, i ullundertøy på madrassen. Tenker at det er kanskje egentlig bedre det, enn pyntet og litt stivt oppstilt, eller? Hva slags bilde velger dere?
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Fant et veldig fint bilde av sønnen min som ble tatt i høst. I helt vanlige klær, sittende i en stol. Det ble julekort i år. Hadde planer om å ta et av han i ullundertøy med nisselue på. Men han ville ikke ha på nisselue. I fjor brukte et nærbilde av ansiktet hans. Det mange fine julekort med "julete" barn på, men synes noen kan bli for mye med både nisseklær, halmbukker, julenisser og diverse rundt. Det enkle er ofte det beste:)
lykke74 med 3 små Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Her i huset har vi ikke tatt noe bilde ennå. Hadde tenkt å ta bilde ute i snøen nå i helga, men så kom mellomste hjem fra barnehagen med skrubbsår på nesa, plasterlapp på kinnet og blåveis, så vi drøyer det noen dager. Vi har planer om å ta bilde av våre tre ute i snøen med vanlige uteklær. Er spent på hvordan det går - eldste går nok greit, men mellomste liker ikke å bli fotografert (nesten alle bilder han skal være med på så forsvinner han ut til siden på bildet...) og babyen på 5 mnd har ikke helt skjønt dette med å smile pent og se på fotografen.
Fire småtroll Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Laget et collage med sikkert 10 hverdagsbilder jeg... Har laget julekort i mange år, et år med nisselue, et år med bunad, et år tok vi bilde hos fotograf, men de fleste årene har jeg brukt hverdagsbilder. Har jo etterhvert fått fire unger, så de siste årene har jeg hatt flere bilder på kortet, vanskelig å ta bilder hvor alle ser bra ut
Gjest Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 hehehe, her blir det et bilde av en snømann som snuppe malte i barnehagen. Hun var 14 mnd når hun malte bildet, men artig var det så her sender vi det som julekort. Ellers så syns jeg at de "naturlige" bildene er som regel de fineste... Der ungene ikke merker at bildet blir tatt så man får bilder av de i naturlig lek og ikke stivt oppstilte bilder...
Gjest Kira06 Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 I år har jeg faktisk lagd en sånn "årskavalkade", med bilder av ting som har skjedd gjennom hele året. Bruker et word-dokument og lager tabeller hvor jeg har to bilder til hver mnd. Og skriver en setning eller to om hva som skjedde den mnd. Så det blir fokus på alt fra frøkna sin dåp, vårt bryllup og sommerferie.
Collette Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Er ikke helt sikker.. Mulig det blir et av hele familien. Tok et fint bilde i skogen for noen uker siden. Eller kanskje jeg tar det jeg tok i dag morges.. Lillemann i pysjen som finner julegaver som jeg har kjøpt og RIVER av papiret.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 I år ble det søskenbilde tatt i barnehagen
*søtesmå* Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 I år ble det bilde av de to små med rødneser. Svart-hvitt bilde med røde neser og rød tekst:) Veldig fornøyde:) Bildet tok vi da de satt på stellebordet til minstemann og koste seg før kveldsstellet, så ganske så hverdagslig vil jeg si.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Vi har 2 hverdagslige bildre, men den eldste er pyntet i dress og vi er på vi i bryllup og dåp. Så er det 2 bilder der minsten har på slalomhjelm, sko og briller og eldste står i spagaten i turn drakten sin.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. november 2010 Så bra- da tror jeg vi skal gå for bildet av "Janus-jentene" i år gitt=)
Lemonia Skrevet 19. november 2010 #12 Skrevet 19. november 2010 Vi har bilde av gutten vår kledt i årets juleklær, samt de to kattene våre. Synes hverdagsbilder er helt greit på julekort, men vi foretrekker juleklær.
Odine! Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Jeg pleier å pynte dem med årets juleklær, men å få to stk til å se bra ut på samme bilde er ei utfordring. Så hvis du har et fint bilde med to jenter som ikke smiler for mye, ikke har hendene i munnen, ikke har rare grimaser, ikke "sloss" med hverandre, så KJØR PÅ med det bildet du har.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 20. november 2010 #14 Skrevet 20. november 2010 Vi har vært 2 ganger i år til fotograf (med yngstejenta primært da hun har tatt bilder ved 1/2 år og 1 års alder) og fikk den siste gangen også tatt familiebilder. Det beste familiebilde har vi bestilt og fått som julekort. Vanligvis blir det et bilde som vi tar og sender ut som julekort, men i år er altså unntaket.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. november 2010 #15 Skrevet 20. november 2010 Da snøen kom kledde jeg på de små strikkegenser/strikkejakke, satte dem først alene på en benk og knipset i vei. Også satte jeg dem samme og knipset. PÅ julekortet har vi tre bilder, et bilde hvor dem er alene (et med sønn, et med datter) og et bilde hvor dem er sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå