Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Når begynte puppene og magen og vokse hos dere? Var det tidligere eller senere enn første gangen?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Puppene har ikke vokst noe særlig i mine svangerskap, men magen komm tidlig med nr.2 Luften kom og blåste opp magen allerede i uke 8 og maven gikk aldri ned igjen ikke da luften forsvant heller. måtte begynne med gravidebukser i uke 12.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Puppene vokste fra uke 10. (forrige gang fra eggløsning til uke 10) Magen, tja. ble oppblåst tidlig, men vil ikke si det var gravidmage akkurat. Men fra uke 13-14 ble livmoren mer framtredende, og da vil jeg si jeg fikk mer typisk gravidmage.(forrige gang fikk jeg ikke synlig mage før jeg var passert uke 18.)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Puppene har aldri vokst mer enn maks en halv str. iløpet av hele svangerskapet hos meg. Vet ikke om puppene vokste tidligere i andre svangserskap enn i første. Ikke noe merkbart. Magen kom tidligere i den forstand at jeg var ganske slapp i magemusklene i forhold til første gang jeg var gravid. Magen var litt gravidaktig og slapp fra før, så dermed kunne det virke som den kom fortere og ble større fortere. Men nå som jeg er på slutten av svangerskapet er magen så og si akkurat like stor som første gang jeg var gravid. Kanskje hakket mindre til og med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå