Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 klarer ikke bestemme meg...... Mannen skal ut å handle digg til meg nå, men jeg klarer ikke velge! Kanskje jeg skal være så vill og gal at jeg tar litt av hvert...?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Ja takk ,begge deler Er jo freddan!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 My god sjokolade i smågodtet Kos deg!!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Den dritten gadd ikke... Så jeg må ut selv! =( (huff, skjønner jeg er litt bortskjemt ja!)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Møøøø! Du snakker om gubben din som han er slaven din. Kuer er tross alt ålreite dyr. Du er bare dum og driter deg ut.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 skrev jo at jeg vet at jeg er bortskjemt på dette over her da! MØ SJÆL LIKSOM! Jeg skjemmer bort han på andre ting, har vaska hele huset i dag, og jeg har laget deilig middag til oss! (Bare at han pleier å stikke ut for å handle digg til meg, men han gadd ikke i dag...BLÆ.) Kan ikke jeg få klage litt da? Er jo litt ironi inni denne klagingen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå