Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Prinsesse Madeleine:) http://www.kjendis.no/2010/11/19/kjendis/kongefamililen/sverige/madeleine/14362102/ Og dette er ikke noe klage på prinsessen innlegg, for jeg syntes hun er usedvanlig vakker. Det er bare litt deilig å se at inegn er helt 100% perfekt:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Har hun ikke helt vanlig, fine tenner da? Ingenting bemerkelsesverdig, bortsett fra at de hvitere enn det som er normalt. Syns hun har pene tenner.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Jeg sier ikke at de er stygge, bare at de ikke er perfekte:) Eller, det er ikke tennene det er noe galt med, men tannkjøttet som ligger litt for lavt bak i munnen, eller hun har fikset det på de fremste tennene. Igjen, sier ikke at det er stygt bare at det ikke er perfekt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 ser ut som hun har skallfasetter eller noe på de fremste tennene, men ikke på de bak.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Ja, ikke sant! Det er noe som ser litt "rart" ut.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Hun har sikkert egentlig lavt tannkjøtt, også har de rettet det opp på de fremste tennene hennes, tror de brenner det bort, au au! Men kanskje jeg tar feil:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå