Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 ... er det vanlig at man kjøper en liten gave til de ansatte til jul? Jeg er helt uvitende der (da datteren vår startet i bhg i august), men føler at kanskje det er på sin plass. Det er ganske mange ansatte på basen, men føler det kanskje er hyggelig med en liten oppmerksomhet. Noen som evnt har noe forslag?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Jobber i en bhg med ca 75 barn og 25 ansatte, 4 avd. Det er ikke vanlig at vi får noe til jul, og vi forventer absolutt ingenting!! ) MEN det er alltid en eller annen mor som kommer med noe.. En kurv med sjokolade, eller en dekorasjon el.l. og det er jo kjempekoselig!! Men tror det hadde vært vel i overkant dersom alle kom med noe ja... Men tanken din er jo kjempefin !! Kanskje du og barnet ditt kan lage et fint julekort og takke for siste halvår med noen fine, ektefølte ord... )
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Vi får fra noen...men de fleste gir ikke. Det jeg har gitt der barna mine har gått, har som regel vært noe til pauserommet. Det er ikke lett å finne en liten ting til hver enkel som skal falle i smak hos alle. Og, det kan være at dere/barnet har mye med en voksen som ikke er på avdelingen...så på pauserommet kan du vise at du setter pris på alle:) Twist, konfekt, småkaker, fruktkurv... Men du må absolutt ikke føle at du MÅ gi noe
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Jeg også jobber i bhg med 75 barn. Det er baren noen få som gir noe til jul. Veldig hyggelig, men absolutt ikke nødvendig. Jeg personlig har kjøpt julegave til de i ungenes bhg hver år. Jeg syns det er koselig og det er noe jeg har lyst til.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Takk for svar alle sammen:) Da tror jeg at jeg skal lage sammen en kurv med endel godt i, som jeg gir til dem siste uken før jul. Så at alle de ansatte kan kose seg med det.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 det er jo koselig å få noe med som nevnt så forventer vi det jo ikke jeg har alltid gitt til de ansatte i bhg til dattera mi. til juletider får de en kurv eller en fin pose med juledekorasjon på fylt med julekaffe, julete, sjokolade og annet julegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå