nitro circus Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Er 7+6 i dag.......men kjennes så uvirkelig ut!! IKKE klar til å fortelle noen det i uke 12 tror jeg... Eller er ikke uker 12, uke 12 før fosteret er 12 uker? Den ukeregninga gjør meg litt rar...
Live&Spire Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Jeg fortalte det til familien med en gang det ble blått på graviditetstesten. Sjefen min fikk vite det i uke 11 fordi jeg var så kvalm og trøtt. Resten av venner og arbeid fikk vite det i uke 16 (ville være sikker først). Jeg tenker alltid at det er når du er i uke 12.... men som sagt ventet jeg til min uke 16.
fox`y Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 jeg har fortalt d til mamma,pappa og søss + di på arbeid pga ekstrem trøtthet,svimmelhet og kvalme. jeg er 16+1 i dag å tenker å vente litt me å si d til andre. men d vises mye på meg da.
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Forrige gang fortalte jeg det i uke 12 fordi da reiste jeg hjem på besøk og puppene mine var blitt så store at jeg ikke kunne skjule det lenger. Brødrene mine trodde jeg hadde tatt silikon men turte ikke spørre hehe Denne gangen passer det ganske greit i uke 12 også fordi vi reiser hjem til jul på den tiden. Før dette fortalte jeg det til noen venninner og moren min. Ventet med alle de andre fordi jeg også syns det var så uvirkelig og ventet nesten på at det skulle gå galt og da vil jeg i såfall ikke at "alle" skulle få vite om det(kommer fra en liten by der alle kjenner alle)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå