Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Snakket med en bekjent i dag,og hun fortaltemeg at barnet hennes hadde 45 i feber engang. Hun hadde visst vært livredd og trodd hun skulle miste barnet sitt,men det hadde gått bra... Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tror på dette,har aldri hørt om noen med så høy feber før...er det virkelig mulig?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Jeg hadde 43 i feber da jeg hadde vannkopper. Var 8 år
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Neppe. Då tror jeg man a) dør eller trolig b( har eg unøyaktig termometer eller kanskje c) overdriver noe aldeles saftig.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Nei, det tror jeg faktisk ikke. Min nevø hadde 41,4 i feber som liten og var døden nær. Ambulanse og intensiv behandling.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 på jobben min var det en som hadde 42 i feber som 12åring. han ble innlagt på barneavdeling med intensiv behandling og foreldrene ble fortalt at de måtte forberede seg på det værste. men takk og pris, han overlevde. (jobber med utviklingshemmede)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Har selv hatt 42 uten å bli sendtpå sykehus (var et par år, gikk ned med paracet og kaldt vann), men ved feber over 41 er det overhengende fare for hjerneskade, og situasjonen er kritisk om man ikke får ned feberen raskt. Har aldri hørt om 45, og har ingen tro på at det går uten varig men. Sykepleier
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 43 er nok mulig, men døden nær.. 45? nei, det tror jeg ikke.. kanskje hun sa feil. Vi fikk iallfall beskjed på skolen (sykepleie) forrige uke at 44+ = død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå