Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Noen som har en ide om hva det kan komme av?? Vet ikke om jeg er gravid, men vi har ikke hatt sex siden forrige mens og han kom ikke inni meg.. Har en datter på to.... Lurer på om noen har vært borti å få ømme bryster uten om mens og graviditet?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Ingen? Oi, da blir det lege på meg etter helgen!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Har du gått opp i vekt? Hvis jeg går opp i vekt, blir brystene mine mer ømme enn vanlig, særlig mellom eggløsning og mensen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Nei, jeg har gått ned i vekt. Hadde siste dag av mens for tre uker siden ca... Kan det da være eggløsning? Har ikke opplevd det før ved en evt eggløsning..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 ja, det tror jeg det kan være.. Og så er de ømme helt til mensen kommer.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Tusen takk for svar!! Ha en flott kveld videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå