BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Min lille skal komme til verden i begynnelsen av Juni neste aar. Men til sommeren skal jeg reise hjem til Norge. Vil treffe familie og venner med den lille, pluss roemme fra varmen her i Spania! Men tenker paa barnevogna, som da vil vaere ny og fin, gaar det bra aa frakte den i fly uten at den blir "ramponert"? Vet de behandler kofferter ganske daarlig og hardt, og de faar ofte rifter og skrammer baade her og der. Noen som har erfaring med dette?
tre-blir-til-fire Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Hei! Kjøp deg PramPack, vi fikk fortalt at dersom det skjer noe med vogna under reisa, så dekker forsikringsselskapene kun dersom dere har brukt PramPack. Den er dyr, men kjekk å ha, vogna ligger veldig sikkert der og man kan pakke ekstra ting sammen med vogna.
bradley 38 år Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Hei Prampack er tingen, skaff deg en slik en, det skal jeg. de koster ca 1600,- men er verdt det....
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Jeg har ingen erfaring med PramPack, men det høres jo veldig bra ut. Vogner blir såvidt jeg vet sendt som spesialbagasje, nettopp fordi det er skjørere enn annen, "vanlig" bagasje. Har reist endel med hund, og den har da blitt sendt sammen med barnevogner, o.l. Jeg ville hørt med flyselskapet og deres policy vedr. barnevogner, i forbindelse med behandling og evt forsikring av disse under reisen.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Prampack ja, men vet ikke om du får tak i den i utlandet? Det er vel et norsk produkt?
Nea og juniors mamma Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Norwegian som går ut med at de kun erstatter vogner som er sendt i PramPack går mot sine egne ord på "Tv2 hjelper deg". Der var det en familie som bare fikk erstattet halve verdien på vognen da Norwegian ikke mente den var verdt mer. De nekter å erstatte hele vognen med mindre den er helt ny, tiltross for PramPack. SAS derimot er tryggere å sende vognen med da de stort sett erstatter hele. Du kan også leie vogn hos enkelte barneutstyrsbutikker, ta kontakt med de som er der du skal og forhør deg.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 BarniHodetOGiMagen♥!: Hvis du ikke vil kjøpe PramPack så går det mange steder ann å leie en! Jeg husker ikke helt hva det het, men da vi skulle til Gran Canaria så leide vi Pram Pack for reisetrillene, det var ikke dyrt i det hele tatt, og de hadde Pram Pack for store vogner også. Bestilte på nett og henta ut på Gardermoen. Du kan jo forhøre deg om det finnes noe lignende i Valencia. Hvis ikke du vil kjøpe en egen da!
HH260279 Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Hei! Du kan leie Prampack på nett via finn.no Prampacken hentes ut og leveres inne på terminalen på Gardermoen :-) Gå på torget på finn.no og søk på prampack, så kommer annonsen opp. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå