Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Mååå alt babytøy vaskes for hånd??? Har fått høre det, men kan ikke forstå hva problemet kan være med å vaske det i vaskemaskina, som alt annet tøy? Kanskje på skånsomt program og spesielt/mildt vaskemiddel, men så bør det jo gå bra?? Hva gjør dere?
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Skulle jeg vasket for hånd, hadde jeg vasket babyklær hele dagen. Vasker i maskina ja.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Vasker alt, unntatt ul, i maskina og bruker Neutral
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Vaske for hånd, er det tilbake til stenalderen..Skulle jeg gjort det, så hadde jeg ikke gjort annet..Når skulle jeg lissom tatt meg av babyen?? Nei, vask i maskin, men bruk neutral eller blenda...Ingen parfyme..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Hvor har du hørt det? Hehe, det mest idiotiske jeg har hørt så langt i dag.
Trollemor75 Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Jeg vasker alt, inklusivt ull, i maskin. Sammen med våre klær, til og med. Men jeg bruker kun Neutral aller Blenda sensitiv (og ullvaskemiddel for ullet) og ikke tøymykner. Og jeg passer på å ikke bruke for mye pulver, såperester kan virke irriterende på huden. Hvorfor skulle man vaske for hånd, teknologien er der til å brukes?!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 nei vet du hva, et sted går grensa altså. Stort sett alt vaskes i maskin. Det er bare å lese vaskeanvisningen. Noe anbefales å håndvaskes selvsagt, men det er stort sett bare naturstoffer som ull eller silke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå