anonymica Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Litt dyrt kan man si... så er prisantydningen riktig eller tror dere vi kan legge inn lavere bud? http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=25429787&sid=sid/2010/11/19/17/xz0121290184444240y
Brava Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Siden du spør; liker ikke stilen på huset, veldig 80-talls og amerikansk inspirert, iallefall utvendig Men suuper beliggenhet. Har du råd har du lov.. aner ikke om pris, bare legge inn et bud godt under prisantydning å se hva som skjer..
najs Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Jeg synes vel i grunn at man bør tenke praktisk i første omgang, hvertfall i Oslo der det er pissedyrt. Er det riktig strl for dere? Er det god planløsning, er huset solid med tak, rør, varmeanlegg. Og beliggenheten selvfølgelig. Og til sist; er prisen riktig. Hvis man ikke har så mye penger at man kan velge helt fritt da. Vi bor i et 50-tall hus, det er ikke det peneste men greit nok. Hade jeg kunne velge ville det blitt en sveitservilla men i vårt område er de sjelden til salgs og blitt for dyrt. Vi har akkurat stort nok, jeg ønsker ikke for stort. Litt for stor hage men den er grei nok. Perfekt avstand til gode skoler, bhg, jobb og alt. Vi bor innenfor bomringen og dette hadde vi råd til. Det var det viktigeste for oss
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Praktisk med utleiedel:) Tror ikke prisantydning er for høy, men dere kan jo alltids legge inn et lavere bud.
Sylteflesk Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Jeg tror ikke dere vil få det for lavere pris, synes ikke det var spesielt dyrt for beliggenheten (dvs. det er dyrt, men det er det jo her i byen). Når det er sagt synes jeg heller ikke det var spesielt fint, spesielt utvendig.
Gulosten™ Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Prisantydningen er nok ikke så halvgæærn, men lov å prøve seg med noen hundre tusen under. Du ser rett ned på barndomshjemmet til min bestevenninne... Ntåå. Blir jo nesten "naboer" vi da
anonymica Skrevet 19. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2010 Tusen takk for svar Vi er veldig i vurderingsfasen altså, fordi det er såpass dyrt. Bor i området med en skolejente, så vil ikke flytte utenfor skolekretsen. Huset virker på meg som om det passer kjempebra til oss. Eneste er at vi desverre er litt bortsemt med utsikt... Men, det er jo litt der så derfor lurer vi veldig. Vi får se hva megler sier om der vi bor nå, også ta en titt på visning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå