Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Vi har vært gift mange år og har flere barn sammen. Vi har et greit sex-liv sammen også. Men vi er begge nysgjerrige på sex med andre. Tror dere det hadde fungert med et åpent forhold der begge kunne ha sex med andre..? Så lenge begge er inneforstått med det, og tar sine sikkerhetsregler alvorlig selvfølgelig. Det er jo ikke til å stikke under en stol at sex med en som ikke er mannen/kona di er mye mer spennende!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Er visst flere her som er inne på det samme. Svarer her som jeg gjorde på anonym forum: Jeg og sambo har ett åpent forhold og ærlig forhold, vi har gått på endel swingers-klubber i utlandet hvor vi har kost med hverandre og andre. Vi har satt regler på forholdet vårt. Mange er vel uenige men jeg elsker mannen min og vi lever i ett forhold som vi synes er helt topp. Vi har aldri diskutert dette med elsker/elskerinne men det kunne vi gjerne ha hatt begge to etter min mening da vi er begge åpne om alt. Vi setter egne regler på vårt forhold som vi begge følger og er enige i.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Jeg vil absolutt påstå at det er mulig hvis dere begge er åpne og ærlige på alle måter med hverandre. Jeg er gift med verdens beste mann og vil aldri byttet han ut, men vi har andre partnere av og til begge to, men det er under forutsetning at det er ok for min mann og motsatt. VI trives med den tilværeslen så for andre være moralens vokter. Leser mye her inne om hva som er troskap etc. Det er tull i mine ører, alle par setter egne regler og normer for sitt forhold. Dette fungerer utmerket for oss hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Dette er noe begge må være 100% enige om og sikre på. Det er ikke slik at den ene kan overtales til å være i et åpent forhold, eller "vi kan jo prøve litt og se hvordan det fungerer for oss!". Det må være strenge regler som i et monogamt forhold. Det må bearbeides og snakkes om kontunuerlig. Det krever et par hvor begge er ekstremt trygge på seg selv, hverandre og sin seksualitet. Man starter ikke med å åpne forholdet, det må komme som en naturlig prosesss hvor man gjerne strater med å implementer andre inn i sexakten. Når det er sagt så har jeg ingen tro på et forhold som er vidåpent, dvs at man kan gjøre akkurat som man vil. Det må være regler og det må være enighet om hvordan dette skal gjøres. Hvilke regler og hvordan blir opp til paret å finne ut av. I mitt forhold har vi snakket om mange varianter og vi lærer nye ting om hverandre hele tiden og utvikler oss i en retning begge er komfortable med. Så for oss er dette helt topp på alle måter Det MÅ være 100% enighet fra starten av, hvis ikke fungerer det garantert ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå