Gå til innhold

Hvorfor liker ikke folk Jenny Skavlan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvorfor liker folk Jenny Skavlan? Folk er så forskjellig vettu, takk og pris for det ;)

Skrevet

Av samme grunn som at de ikke liker Tone D.Å.

Skrevet

Fordi hun ikke er sjarmerende, men oppfører seg som om hun er det.

Skrevet

Den må du forklare nærmere...

Skrevet

Tror rett og slett ikke jeg gidder, syns egentlig det er uintreressat. Hva er det du trenger nærmere forklaring på.

Skrevet

Hvordan man kan oppføre seg som om man er sjarmerende når man kke er det.

Skrevet

Jeg liker henne fordi hun virker smart nok og har en personlighet.

Noe jeg ikke kan si om Tone Damli

Skrevet

Misunnelse rett og slett. Både Jenny Skavland og Tone Damli Åberge er jo super vakre, noe fåtallet av norske kvinner er.

Skrevet

Mange jenter føler seg truet av damer som henne - pene damer med bein i nesa, talent og sjarm.

Skrevet

syntes hun virker helt grei jeg... har ikke fått med meg at folk ikke liker henne jeg...

Skrevet

Liker og liker. Jeg skal ikke dømme noen jeg ikke kjenner så godt. Hun er helt sikkert bare seg selv, men hun er ikke den type jente jeg foretrekker. Hun er litt for overkul for min smak. Samtidig liker jeg jo at hun er litt uhøytidelig av seg.

Skrevet

Ingen misunnelse fra min side. Jeg har mer sansen for Tone Damli enn Jenny Skavland. Jeg har egentlig ingenting negativt å si om Tone. Jeg har aldri hatt problemer med å skryte av vakre kjendiskvinner. Men det er noe med utstrålingen til Jenny jeg ikke liker. Kan ikke sette fingeren på hva det er.

Skrevet

Kjempepene jenter for all del, men de virker veldig falske og usannsynlig selvsentrerte. Og så skal de late som de ikke er der. Skinner igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...