Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Kjøp deg englekort, og trekk et kort når du føler at du trenger det:) Så leser du bare tolkningen i boka som følger med. Dette er noe alle kan gjøre selv! Lykke til:) Klem fra Marit
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Hvordan teit? Ser bare at mange vil at noe andre skal trekke et kort og referere fra en bok,-dette kan du gjøre selv! Hva er teit med det? Jeg spår selv, men å trekke ett kort og lese betydningen av kortet kan du selv gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Nettopp, det er veldig enkelt..trenger ikke rosene til det akkurat.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Nei, og det er gøy og det utvikler intuisjonen din, og du kan trekke akkurat når du vil:) Hilsen HI Ps-Var faktisk ment som et positivt tips!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Jeg skjønte det i hvert fall (ooog jeg syns det er feil av rosene å ta betalt for ting man kan gjøre selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå