Gå til innhold

feber etter fødsel


Anbefalte innlegg

Skrevet

10 dager etter fødsel og har feber på 39 fra i går, men som er gått litt ned nu. Kald svetter og så varm svetter. Har fått vondt i stingene og underlivet når jeg har gått mye og vasket og styrt. Men har ikke vondt når jeg har slappet av nu di siste 2 døgnene. Går litt opp og ned, føler meg ok i et par timer å så kan jeg fryse noe voldsomt og så bli varm. Er det vanlig at man kan ha litt feber og svette etter fødselen uten at det trenger og være infeksjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det hadde vært på sin plass med en tur til lege, hvertfall en telefon for å høre. Evt høre med fødeavdelingen.

Feber og smerter skal en ta på alvor så kort tid etter fødsel.

Skrevet

Du bør undersøkes av lege. Du kan jo ringe føden og høre, så slipper du kanskje legevaktturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...