Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Jeg har en simo vogn. Hun ligger fortsatt i vognbagen, og skal kun ligge i den til vi går over til en brio sportsvogn (som jeg forresten elsker! Har tatt noen prøveturer allerede;). Brioen er liten og lett, kan enkelt flytte håndtaket over på andre siden så barnet sitter forovervendt. Den har også en luke på skjermen så man kan se til barnet, liker det også Minuset er at jeg brukte flere uker på å forstå hvordan man skal slå den ned. Arvet vogna og hun som jeg arvet fra har aldri slått den ned fordi hun har en så stor vogn. Simoen er jeg passe fornøyd med, god plass til varer i kurven under, noe jeg er avhengig av da jeg ikke har bil. Men så er den stor og klumpete når vi er i byen, ikke bra.. Hvilken barnevogn har dere eller hvilke er deres favoritter?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Skrev feil en plass.. Mente stor BIL, ikke vogn. Hun trengte ikke å slå den ned.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Har Emmaljunga Mondial duo. Som ekstra vogn har jeg kjøpt en Emmaljunga Scooter. Den er super. Lett og romselig.
Lilleleen Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Jeg har emmaljunga modial duo. Jeg er kjempefornøyd med den ) Jeg slet masse med bekkenet etter fødselen, men jeg klarte fint å få vognen inn og ut av bilen uten at det gjorde vondt. Fordi den er så lett. Lillegutt brukte bagdelen til han var ca.7-8 mnd, men han fikk plass i den enda. Han begynnte bare å bli litt mer nyskgjerrig og jeg syntes setet på sporstdelen var bedre enn den lille ryggstøtten i baggen. Vi kommer til å bruke denne vognene når vi skal ha nr.2 om noen år )
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Har simo kombi og den er helt ok! Kommer meg godt fram overalt:) Vet ikke hvilken vogn jeg ville hatt med min neste;)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Simo kombi her og! Men syns den er så "klumpete"... Vil bytte til sportsvogn snart. Vet ikke hvilke vogn vi skal ha, men vil iallefall ha sånn som man kan snu håndtaket til andre siden så barnet kan sitte forovervendt =) Når bytter dere om til sportsvogn foresten??
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Akkurat NÅ har jeg en Brio sportsvogn i bhg som sovevogn,og en emmaljunga scooter hjemme. Og en shoppertrille som egner seg til sydenturer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå