Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 min lille vakre pike på 7 mnd. er umulig å få til å sove på dagtid..hun må trilles for å sovne(event. kjøre bil..).... jeg tar meg gjerne en tur, omså 2 hver dag, men vil gjerne ha tid til å slappe LITT av mens hun sover(de 20 minuttene hun sover da!).... hva skal jeg gjøre? jeg må trille henne frem og tilbake i gangen i opptil nesten en time før hun endelig sovner, har prøvd dette nå hun er sånn mellomtrøtt og veldig trøtt(men ikke overtrøtt!)....funker ikke!!!! noen tips? hun er veldig lfink å sove på natta da, det skal hun ha;)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Vi kan bytte. Du kan få ettåringen min som sover pent 1.5-2 timer i strekk på dagen, men som ikke vil sove mer enn 3-4 timer i strekk på natta. Byttelåne sånn en ukes tid? Ingen gode tips her heller. Eldstemann trillet jeg 3-4 timer daglig for at han skulle sove nok på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Bedrer seg når hun begynner i barnehagen :-)
Niinaa Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 hehe jeg har d faktisk akkuratt likt med min gutt på 71/2 mnd.. jammen ikke lett å få gjort noe særlig i huset nei. Har begynnt å åle seg frem nå, så når han er våken må jeg også passe nøye på vært sekund. Får at han skal sove må jeg gå tur eller trille hvertfall.. våkner veldig fort når vogna stopper.. så skal han sove i en time, ja da går jeg i en time eller i 2 hehe.. God trim vertfall =) Får mamman sin i form.. men skulle gjerne hatt noen råd for bedre dag-søvn, blir skikkelig sutren om jeg ikke får gått tur å han får for lite søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå