Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Og hva synes dere er fint? Har ganske langt hår selv, og har lyst til å klippe det. Men blir så usikker, for langt hår er jo også fint. Liker å krølle det litt, flette det o.l., så kommer evt til å savne mitt lange hår;) Men så liker jeg så godt disse halvkorte frisyrene med sideskill. Sånn ca slik som noen i denne linken... Har helt stritt hår selv. http://salongen.blogg.no/1240859178_korte_sommer_frisyrer.html Hva ville dere hatt? Langt eller kort? Og hva kan være mest lettstelt? Det er jo faktisk noe av det viktigste, hehe
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Dytter...og ser om noen vil svare nå
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Der var jo gamle Belle fra Days of our lifes jo!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Jeg har skikkelig kjedelig langt hår-frisyre, eller mangel på frisyre.. Har lyst til å klippe det i en bob, eller i alle fall rett av litt under haken.. Det vet jeg kler meg, men jeg må bare skrape sammen pengene for å komme meg til frisøren først.. :/
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Jeg har beinkort (guttekort) på ene siden og "bob" på andre siden.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Jeg har kort på den eine siden også er det langt på den andre siden. Rufsete bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå