Gå til innhold

Hvilken vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter vogn til gutten som blir født rett etter jul.

Vil gjerne ikke legge altfor mye i den, helst under 5000 kr. Noen tips?

Har prøvd å søke etter noen litt "gøye" vogner, som ikke er ensfarget sorte. Men ikke funnet så mye, er det kun kjedelige vogner som gjelder tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja se der du:)

Akkurat slik jeg ser etter! Fantstisk med nettverden, spør om noe og få svar!:)

Takk!!

Skrevet

Jeg er heller ikke fan av kjedelige ensfargede vogner, men de som var på den linken var skikkelig stygge.

For den summen du nevner hadde jeg leitet opp en brukt Bugaboo på finn.

Skrevet

Det lukter snikreklame av HI sitt innlegg..... Tipper det er du som importerer disse "gøye" vognene jeg...?

Skrevet

I alle de positive innleggene så er smiley´en skrevet likt, og uten mellomrom fra siste ord... hahaha driti ut HI!!!

De vognene der er IKKE fine, så ikke rart at du må prøve deg på denne måten. Hahahahaha.

Skrevet

Jeg som la ut linken har ingenting med denne nettbutikken å gjøre. Var faktisk i tvil om jeg skulle gjøre det, for jeg har ikke likt snikreklamen til hun som driver butikken her inne tidligere.

Jeg liker ikke vognene, og syns på ingen måte de er fine. Kan heller ikke forstå at de kan ha særlig kvalitet.

Men når HI sa at hun ville ha en gøy og annerledes vogn, så slo det meg at disse kanskje kunne være noe for henne. Og det var bare for å være hjelpsom.

Blir vel ikke trodd når jeg signerer anonymt, men det er hvertfall tilfelle.

Skrevet

Her inne blir det alltid ropt om snikreklame uansett om man foreslår en butikk/produkt/nettbutikk.

Ikke ta deg nær av det.

Skrevet

Det er ikke jeg som har lagt ut den linken.

Det linkes til butikken fra mange forumer, og kun 1 gang har jeg lagt ut linken her. Det var helt i begynnelsen når nettbutikken åpnet, da jeg var så glad for at den var ferdig laget.

Og nei, vi trenger ikke "snikreklamere" som du skriver, vognene selger seg godt uten det. Hadde vi ønsket å reklamere på dib hadde vi kjøpt reklameplass her.

Skrevet

Liiitt påfallende at du skulle dukke opp her AKKURAT nå da. Men men.....

Skrevet

Ja det kan du si.

Men var akkurat inne og sjekket statistikken som jeg gjør ofte i løpet av en arbeidsdag. Der så jeg påfallende mye trafikk herifra og måtte inn og se hva som hadde utløst det denne gangen.

Vi synes det er veldig spennende når kunder diskuterer vognene rundtomkring på forumer!

Skrevet

Gøy med litt annet enn sort.

Noen av de var kjempe fine, noen ikke fullt så fine, men flott med valgmuligheter da...

Selv har jeg en stilren sort vogn, men er i grunnen lei av den etter to barn. Skal vi ha flere kommer jeg til å kjøpe ny vogn med litt farger på, skal ikke se bort i fra at jeg bestiller derifra da.

Skrevet

haha, så på en annen link også hvor det var påstått at det var snikreklame. Tilfeldigvis var driveren av butikken også å kommenterte med engang på den tråden :P

Skrevet

Synes det er flott at det finnes rimeligere alternativ til vogner for de som ikke ønsker bruke 8- 10.000 på en vogn. Greit nok at man kan finne brukt på Finn.no, men det er mange som ønsker ei ubrukt vogn. Ikke alle vognene på nettsiden er like fine, men der var et par jeg godt kunne kjøpt selv :)

Får vel signere med nick så man ikke tror det er snikreklame da...

Skrevet

Jeg jobber i et firma som blant annet har egen nettside. Vi kikker ofte på statistikker i gjennom en dag, og ser hvor folk kommer fra. Det hender rett som det er at jeg går inn og ser hva folk skriver om de kommer fra et forum e.l

Synes ikke det er merkelig at de som driver denne nettbutikken får med seg når det er diskusjoner om dem. Alle oppgående eiere ville gjort det samme.

Skrevet

Jeg kommenterer når noe usant blir skrivt om meg.

Det gjør jeg både på privaten og i arbeidssammenheng.

Holder oss som regel borte fra diskusjoner om vognene, men når det blir påstått snikreklame må jeg svare.

Skrevet

Jeg synes disse vognene ser litt simple ut..

Skrevet

Må bare si at etter jeg leste de tre første innleggene her så tenkte jeg også snikreklame uten at jeg bryr meg så mye om det. Jeg liker heller ikke disse vognene, men vi har jo alle ulik smak og godt e det.

Skrevet

Jeg synes noen av de var veldig fine jeg.

Ulik smak ja: )

Skjønner ikke åffer alle vil ha svarte vogner jeg da..

Skrevet

Er det dere som har butikk i Søgne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...