Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Natt til lørdag sist uke spydde gutt ungen til søstera mi 5 ganger. Søsteren min ble dårlig med kun kvalme og diare på mandagen, men gikk på jobb på tirsdagen selv om hun ikke var helt i slaget og sendte gutt ungen i barnehagen. Så på onsdag etter barnehagen fikk gutten diare, men var ikke slapp i allmentilstanden så han var i barnehagen på torsdag og i dag. Nå på søndag kommer søsteren min og gutten hennes på besøk til meg og gutt ungen min, problemet er at jeg vil ikke at gutten min og jeg skal bli smitta med den dritten, ikke kan jeg avlyse besøket heller siden det var lenge planlagt og de kommer langveis fra. Hvor stor er faren for at vi kan bli smittet? Søsteren min er frisk igjen og gutten hennes har hatt diare siden onsdag, vet ikke hvordan han er i dag.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 være veldig penibel med å vaske hendene skikkelig, alle sammen, gjerne flere ganger... Ellers er det ltie man kan gjøre forå unngå smitte
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Men er smitte perioden over? innen da, sånn teoretisk sett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå