Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Har nemlig ikke fulgt med i alle bilstoldebattene her.. Vi har nå maxi cosi babybilsete. Veldig fornøyd. Veldig enkelt å feste med og uten bilens seler og i base. Problemet er at min 7mnd gamle baby på 6kg snart vokser utav setet. Han begynner å bli ganske lang. Har allerede tatt de selene i øverste hakket. Er ikke mange cm til han har ørene over den kanten. :s Og hva gjør jeg da? Han nærmer seg ikke 9kg på lenge. Men blir lengre og lengre for hver dag. Lang og slank. Finnes det ett større setet i babystol typen? Han er jo altfor liten til å bytte til stol nr 2.. :s
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Jeg har en gutt på 8 mnd som er 75cm og 11kilo som fremdeles får plass i BeSafe Izi Sleep.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Du kan sjekke ut Akta Graco Duologic2. Det er fra nyfødt til ca 4 år. Har dette til min snart 2 åring, og han har greit med plass i det. Det er også et av få Plus-godkjente seter http://www.gracobaby.se/sv_SE/product/8N99/LIOE/
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Hmmm.. Det setet var interresant. Skal sjekke det ut litt mer. Ser og ut som han hadde kommet litt høyere opp, da slipper vi kanskje hyl og skrik..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Så lenge han er så lite(under 1 år) er det anbefalt at han sitter på det laveste stillet, så det er dessverre ikke sikkert han kommer så mye høyere opp. Når han bikker 1 år kan han sitte på midterste stille, da sitter han litt brattere. Vi bruker det laveste stillet når han sover, og det er vel omtrent det samme som maxi cosi(når det står i isofixfestet base)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Ah, jaja.. Det viktigste er jo uansett at han sitter riktig og at han er trygg der han sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå