Gå til innhold

Livredd for om jeg lekker fostervann! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare i uke 16, men siden i går kveld har jeg 6-7 ganger følt at jeg har lekket vann fra underlivet. Helt plutselig, og det er ikke utflod. Er dette normalt? Det kommer såpass mye at det kommer gjennom buksen, og det er ikke urin. Hørt skrekktilfeller om at man må holde seg helt i ro i månedsvis og er ganske redd nå? Hva er dette? Noen som kan gi noen beroligende svar?

2 gangsgravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er antagelig utflod. Selv om det kommer plutselig, er vannaktig og virker mye. Men er du redd for fostervannslekkasje, kontakter du lege og får en sjekk - det er fort gjort.

Skrevet

Tusen takk for svar. Får ringe legen til mandag da. Ble litt beroliget nå. Er du lege pila? Du virker som en sånn en som kan veldig mye- om veldig mye:)

Skrevet

Sansynlig vis erdet utflod. Den kan være tyntflytende og komme i store mengder når man ergravid. Om det derimot skulle være fostervann kan det være alvorlig. Jeg synes derfor du skal ta på deg et bind slik at du får det i bindet om det kommer mer. Da kan en brukbart trenet jordmor avgjøre om det er fostervann eller utflod bare ved å lukte på det. Fostervann lukter litt søtlig.

Jeg synes ikke du skal vente til mandag men be om å få en vurdering enten av legen, legevakt eller på føden. Ring nå. Er du heldig holder det meden telefon, men helleren gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

å leke fostervann kjennes litt ut som når du kjenner at mensen lekker ut av skjeden ( litt teit forlkart kanskje ) Jeg kjente det tydelig kom ut av skjeden i mengder. Lakk igjennom buksa da ja.

Skrevet

ta kontakt med legevakten. Det ville ihvertfall jeg gjort!

Skrevet

Sikker på at det ikke er urin? Jeg begynte å lekke rundt samme tid, har gått med flere pakker bind her ila svangerskapet enn før jeg ble gravid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...