Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Er det noen her inne som vet om noen eller jobber selv som dagmamma?? Jeg har lenge sett etter en dagmamma til datteren min på 1 år. V bor i Øvre Eiker i Buskerud og finner ingen som jobber som dagmamma. Ikke får vi bhgplass til frøkna heller siden det er fullt overalt! Må sannsynligvis vente til høsten-11. Om noen kan hjelpe meg hadde det vært kjempe fint. Mvh Mari.
fjell og fjord Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 det finnes en forum her dagmamma legig+ har ddu prøvd den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå