Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Se for deg denne situasjonen: Mor og barn (2 år) er ute på trikken/tbanen og hun har fått en kjærlighet på pinne. Barnet klarer å miste denne på bakken, et litt skittent sted, og barnet blir fullstendig krakilsk og skriker,slår,griner pga at hun ikke får den tilbake. Hva gjør man da?? Og for ikke å snakke om publikumet:S
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Jeg hadde forklart barnet at det er skittent, og da ville nok ikke datteren min spist på den lengre.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Lær barnet ditt at man ikke spiser på mat som har vært på bakken så slipper du å gjenoppleve situasjonen;)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 heldig du er da, jeg får ikke sagt et pip før etterpå pga raserianfall.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Nei, æsj! Hadde det vært hjemme på stuegulvet, på verandaen utafor huset eller på vår egen plen, så hadde jeg kanskje vurdert det- der vet jeg jo hvordan vi har det. Men aldri på et offentlig sted som dette, der massevis av mennesker har tråkket og tatt med seg dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå