rosene Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Mener du at jeg spådde deg riktig?? Jeg spår ganske mange i løpet av en dag,så klarer ikke å huske alle jeg spår..Så koslig at du ble fornøyd...Takk for koslig tilbake mld.. Du er velkommen igjen ....
Nordlyspar♥ Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2010 Ja du spådde riktig Fortsett med det du gjør, jeg mener at dette kan du Ha en fin helg ))
Nordlyspar♥ Skrevet 19. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2010 Nicket er forandret for gutten kom 18. juni, bare glemt å fixe nicket, hehe
rosene Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Tusen takk,koslig med bra tilbake mld.. Jeg spår deg gjerne igjen..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Vil også gjerne gi deg en tilbakemelding rosene!! :-) Du spådde at jeg kom til å bli gravid ila 6 mnd, og det ble jeg! :-) Og vi hadde da prøvd leeenge. Så det var klaff, men dessverre mistet jeg i uke 9 :-( Men jeg har tro på deg rosene og lurer på om du vil spå meg igjen? Jeg lurer på om det ordner seg mellom meg og kjæresten? Vi har hatt det ganske tøft etter spontanaborten. født: 16.12.79.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Hei:)Jeg har aldri blitt spådd av deg .Kunne du spådd meg.Det hadde jeg satt stor pris på jeg er født 09.01.81. lurer på hvordan helsa mi vil være fremover.og kjærligheten?vil det komme noen ny mann.nå eller siden? spår du i tarot??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå