Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Jeg har gått og småhanglet i lengre tid. Er veldig mye trett. Hverdagene mine er ganske hektiske, men en krevende jobb. Døgnrytmen min er å stå opp halv sju, forberede barnet til barnehagen, dra på jobb, hente barnet de dagene jeg ikke er på møte etter ordinær arbeidstid, ha ettermiddag/kveld med barnet som er i seng klokken åtte. Jeg har da noen timer til å vaske huset, eventuelt jobbe litt eller slappe av. Kommer meg sjelden i seng før tolv. I helgene er det heller ikke så mye alenetid, for da er det full aktivisering av toåringen fra morgen til kveld. Jeg har merket at når dagene går slik uten unntak så er jeg konstant trøtt. Jeg glemmer ofte å spise på jobb, og drikker ikke vann, så dette er noe jeg må virkelig jobbe med. Jeg burde kanskje gå til lege, men jeg utsetter det for jeg er så redd for at de skal finne noe kreft eller noe. Jeg vet at det er absurd, siden det hadde vært positivt om de fant det ut, men jeg er så redd for å måtte være borte fra datteren min i julen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå