Gå til innhold

Fin form og full rulle ved omgangssyken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd det? Får meg liksom ikke til å tro at det er omgangssyken han har fått, for han er i så veldig god form. Så vidt han bryr seg når han kaster opp - og leker og hopper og danser mellom slaga.

Lurer litt på om det kan være noe annet han har fått i seg som gjør at magen vrenger seg - men kan ikke kommer på noe ...

Han begynte å kaste opp i natt - and is still going strong! Alt som går ned kommer opp igjen innen 5 min. Dog ingen diarebleier enda, og er ikke det nesten obligatorisk ved omgangssyken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omgangssyken drar som oftest med seg diarebleier også ja. Hvor lenge har han vært syk?

Jeg synes heller ikke det virker som om han har omgangssyken på måten du forklarer formen hans. Da datteren min hadde dette for en liten stund siden, var hun helt slakt, bæsja og spøy om hverandre.. :(

Skrevet

Det kan være omgangssyke. mine barn har aldri hatt både oppkast og diare, men enten eller...Mens jeg som regel har begge veier. Pappan,- tja,- varierer..

Min søsters gutt var ALDRI syk da han kastet opp..Var i fin form og hun måtte tørke spy hele huset, for han var over alt.

Mens min datter blir liggende syk i dagesvis...Også varierer det fra gang til gang..Er jo mange utgaver av noroviruset som finnes..Noen er "tyngre" enn andre, også tåler man de ulike variantene på ulik måte...

Skrevet

Datteren min på snart 2 hadde omgangssyken her for en måneds tid siden. Hun spydde noen ganger og hadde en diarebleie, men ellers var hun i fin form.

Kunne nesten mistenke at det ikke var omgangssyke, hadde det ikke vært for at både mor og far ble syke to dager etterpå. Og jeg blir jo dårligst av alle selvfølgelig. Utrolig gøy!

For øvrig høres det ut for meg at det er omgangssyken sønnen din har, er ikke alltid diaré følger med. Har en gutt selv på 6 år, og av de få gangene han har hatt omgangssyke har vel halvparten vært med 'begge deler'.

Uansett, god bedring!

Skrevet

Da storesnupp hadde omg.syken i fjor vinter så var hun i god form mellom slagene ja, og hadde ikke diare. Trenger ikke å være full pakke- uansett god bedring, og håper at du slipper unna selv da;)

Skrevet

Ja, det er nok det det er. Nå er bleiene kommet også :\ Men fortsatt fin form, og ikke noe oppkast på maange timer, så håper og tror at det var det!

Og ja - krysser alt jeg har for at jeg ikke blir smitta - har virkelig ikke tid til det nå! Slapp unna sist, og da var vi isolerte på sykehuset på 8 kvadrat = ganske smitteutsatt - så satser på at jeg klarer meg denne gangen også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...