Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Hvor mye skal man akseptere av partneren? Mon sambo røyker flere ganger i uken, og han røyker oftere nå enn før jeg ble gravid. Han sier at det er fordi det snart blir slutt på røykinga, fordi han mener at han skal klare å slutte med en gang baby kommer. Jeg har bedt han slutte før baby kommer, så jeg kan stole på at han klarer det. Vi har vært sammen i flere år, og forholdet er godt, men jeg går fra han hvis han ikke slutter. Hadde det vært opp til meg, hadde han sluttet med en gang jeg ble gravid. Og: nei, det var ikke planlagt å bli gravid med en som røyker.. Lei meg.. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Han kommer ikke til å klare å slutte. uff, stakkars deg... Jeg hadde forlangt at han sluttet med en gang. men så ville jeg heller aldri lagt meg til med en narkoman.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Han bør innse at han må stumpe jointen sin nå før babyen er født. Det blir verre å kutte den ut senere, Og han har vel den respekten over at han skal bli far? Og han blir 1000 ganger bedre pappa og partner uten jointen. Han burde støtte deg 100 %. Vi røykte før vi ble foreldre, men sluttet sammen. Ingen problem. Men er gjerne ikke likedan hos dere hvis bare han røyker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå