Gå til innhold

Hvordan har vi mars jentene det ?


mor til to gutter + en engel!

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig blitt litt bedre i forn, kvalmen er bedre. men har vært ut oig inn på riksen noen ganger, etter jeg har hatt smerter i magen, men heldigvis alt er bra, hadde en bakterie som kan ha gjort dette.

pluss at jeg har fårr svangerskap diabetes, og må legge om hele kostholde :/ det fikk jeg vite får to dager siden. ellers koser jeg meg hjemme med strikke tøyet, skulel vært flinkere til og gå turer, men nå syntes jeg dete r litt for surt og være ute, uff. hehe

 

ellers da jenter, hvordan er det med dere og den lille i magen? og hva holder dere på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i veldig god form, bortsett fra at jeg er veldig mye trøtt da. Orker heller ikke ut å gå så mye, for jeg har ME. Kaldt er det også så jeg orker ikke gå de 15 min jeg vanligvis klarer heller.. brrr.. hehehe..

Den lille i magen har det veldig bra, aktiv liten krabat her.

Strikker og koser meg, og prøver lage litt kort innimellom. Har også begynt å lage vintagebilder, og det er veldig moro..

Skal ha 24 timers blodtrykks måling på mandag. Hadde høyt blodtrykk for noen uker tilbake, og de vil sjekke det godt siden jeg har slitt med det før jeg ble gravid. Når jeg ble gravid første gangen i år, ble det helt fint og har etter det ikke brukt noe medisiner. Så jeg håper det var bare en liten glipp her, hehehe.. Er selv i faresonen for svangerskaps diabetes, så må være litt forsiktig. Det går foreløpig veldig bra :)

 

Ønsker deg masse lykke til videre :)

Håper tiden går litt fort nå. har så lyst til å møte den lille snart, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Nå er endelig hypermesis`over.. men er ikke helt i slag. Gikk ned 10 kg og merker på kroppen at jeg er sliten.

Sykemeldt 100% . Vil veldig gjerne lære meg å strikke? Hvordan kan jeg lære meg det ? :)

 

Ellers synes jeg dagene går kjapt.. har en sønn på 2,5 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er helt på topp, har vært det 2-3 uker, men begynte å kaste opp på morgenen igjen i går... Så vi får se hvor lenge formen er bra =)

Ellers går jeg mye tur, har en hund som skal ut hver dag, og leverer og henter 4 åringen i barnehagen de dagene faren begynner tidlig eller jobber sent. ( mandag-onsdag) . Trener også vannaerobik på mandager, og det anbefales alle gravide!

I dag våknet 4 åringen med vannkopper, så jeg er litt spent på om jeg har hatt det tidligere, noe min mor ikke husker, eller om jeg får det. Legekontoret sa at det ikke var så farlig som flere nettsteder skal ha det til, men jeg skulle snakke med legen min om det på neste legetime ( torsdag).

 

Lykke til til dere andre, og håper formen bedrer seg, eller at været ikke holder seg så surt. Ok med kulde, bare man slipper vinden... I April så er det over, og da får vi kroppene våre tilbake til den gamle formen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...