Gå til innhold

Jeg vil hedre min datters stemor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for den fantastiske jobben hun gjør.

Hun er glad i min datter, vil hennes beste og tar seg av henne som hun skulle være sin egen datter.

Ingenting er bedre for min datter enn at hennes far er gift med denne flotte kvinnen, at de har et godt ekteskap og at de er en trygg og god familie for min datter.

Jeg ser overhodet IKKE på henne som en konkurent overfor mitt barn, men en bonus som beriker min datters familieliv.

Forhåpentligvis finnes det flere slike godt historier selv om det av og til ikke virker slik her på DiB.

Hilsen ei som også er godt gift på nytt og har tilført min datter en like god stefar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er "liker"-knappen?:-)

Jeg hadde en halvbror hvor moren hans var veldig glad i min mamma. Så jeg er også glad i hans mamma, selv om hun er eksen til pappa! :-)

Det var veldig trygt og godt for oss barn at de voksne hadde en fin harmoni.

Skrevet

Så flott at dine foreldre også hadde det slik. :)

Det vises godt på min datter at hun har to harmoniske familier som oppriktig liker hverandre godt.

Slik jeg ser det kan barn aldri få nok gode omsorgspersoner!

Og det er slik jeg ser på min datters stemor, en god omsorgsperson.

Skrevet

Denne skriver jeg også under på. Min mellomste datter har verldens beste stemor :o)

Skrevet

Så fint å se at det faktisk er noen her som greier å sette barna i fokus i stedet for å "konkurrere" om morsrollen.

Helt enig med deg i at flere omsorgspersoner som bryr seg er en berikelse for barna. Det kan jo av og til virke som noen her tror det motsatte... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...