Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 måle bt, snakke om fødsel og prevansjon og.. ? bare lurer, skal snart ned på min
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Jeg gjorde følgene på min kontroll: Gyn.undersøkelse, målte BT, legen lurete på om det var noe jeg ville ta opp, sjekket urinen. Han tok også opp prevensjon.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Snakke med voksne folk om prevensjon tidlig i en graviditet? Hva i all verden skal det tjene til?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Eh... 0956 tror du har misforstått litt. 6 ukers-kontrollen er den kontrollen du har 6 uker ETTER at barnet ble født. Og da er jo prevensjon en god ting som regel:) Jeg må innrømme at jeg selv faktisk ikke visste at jeg også skulle på kontroll, trodde det bare var ungen. Så jeg har fortsatt til gode å gå på denne kontrollen nå 14 mnd etter fødselen. Men føler ikke det store behovet, da jeg tar celleprøver osv hos min faste gyn.
Mortilbarn Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Jeg sjekket blodtrykk, snakket om fødselen, han så på keisersnittarret, og pratet o prevensjon That's it, trengte ikke mer
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Det vanlige er at man selv må si fra at man ønsker GU når man bestiller timen. Jeg har hatt GU begge ganger. Syns det er greit å få det sjekket. etter andre og siste unge fikk jeg også satt inn hormonspiral. Det må man også si fra om når man bestiller timen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå