Gå til innhold

Jeg hører visst også til her!


Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Hei! Etter 15 pp. lyste endelig testen "gravid" mot meg i går! Fantastisk! Foreløpig termin er 30. juli :-) (Så det kan jo hende at det blir august også da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer så masse til deg.... dette var morro og høre, så bra at det også kommer flere "slitere" inn hit også:-)) Virker innimellom som om de fleste lykkes på 1 eller 2 forsøk... med oss tok det 11pp så lykken var stor da testen ble positiv:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også, Lillemy75! jeg husker nicket ditt fra tidligere. Så moro at vi har termin med en ukes mellomrom. Helt fantastisk at det endelig klaffa. Vet ikke hvordan det var med dere, men vi hadde egentlig gitt opp å få det til på "egenhånd". Hadde faktisk time til lap. førstkommende torsdag, men det blir det heldigvis ikke noe av nå, he he. Fantastisk!

 

Hvordan er formen din da? Masse symptomer? Jeg føler meg ikke spesielt gravid ennå, men det er jo veldig tidlig også da... Er 4+4 i dag, og kvalmen har ikke satt inn før uke 6-7 i de to andre (normale)svangerskapene mine. Det er nesten så jeg ønsker å bli kvalm, sånn at jeg kjenner at jeg faktisk ER gravid, og det er jo også et godt tegn i forhold til hormonutvikling. Men jeg har mange venninner som aldri har vært kvalme i det hele tatt, og de har også hatt normale svangerskap. Spennende er det i alle fall å bære på en liten hemmelighet igjen. Har egentlig lyst å rope det ut til hele verden :-) Ha en fin dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...