*søtesmå* Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Sambo ønsker seg Nespresso-maskin til jul, men jeg synes det er vanskelig å vite hvilken modell jeg skal satse på å kjøpe til han. Noen som har Nespresso-maskiner? Hvilken? Fornøyde?
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Vi har en citiz & milk. Det var den rimeligste med melkesteamer til. Ja, vi er fornøyde. Det eneste problemet er vi syns det er så godt at vi av og til drikker for mye kaffe.
Gjest Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Mannen liker kaffen svart og er følgelig strålende fornøyd med den billigste av modellene (helt enkel, ingen steamer). Men er man glad i latte er nok en steamer et must
NormaJean Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Vi har den citiz enkle, med med egen steamer som vi fikk til jul i fjor! Syns den er helt super! Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt citiz MED steamer, kjekt å ha så man kan lage seg latte, mocca, cappucino osv:-)
NormaJean Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Kitch'n har forresten kampanje på Nespresso akkurat nå.....
Sylteflesk Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Kommer jo helt an på hva slags kaffe man liker, vi har den aller enkleste, dvs. den er 5 år gammel så vet ikke helt hvilken modell den tilsvarer, men var i hvert fall den enkleste da. Ikke noen melkesteamer på den, men vi drikker bare espresso og lungo. Får jeg lyst på en cappucino en gang hvert jubelår pisker jeg melken med en sånn liten batteridrevert melkeskummer. Men er det caffe latte som er greia deres, må dere jo satse på en med melkesteamer.
*søtesmå* Skrevet 22. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2010 Melkesteameren kjøper jeg ekstra til meg selv uansett hvilken type maskin jeg ender på. Hva er forskjellene på den billigste og citiz?
tottelott Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Jeg er kjempe fornøyd med lattissima!
Gjøkeredet③ Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Jeg har også Citiz&Milk. ELSKER DEN! ) http://www.nespresso.com/#/no/no/coffee_machines/machines_selector
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå