Gå til innhold

Til dere som klager på innvandring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et forum for mødre, det vil si at jeg regner med at de fleste er voksne og så kommer så mye tåpelig og uvitende utsagn ut her??? Scary.

Vi føyer oss ikke i andre land, hvor mange forandrer religion på egyptreisen?. Hvor mange kler på seg sjal i Marocko? Nei, nettopp.

Skandinaver er kjente for å herje på tyrkiareisene, og drikker selvfølgelig alkohol i Dubai.

For å sitere en på her inne:

"Norske kirker, kan være så mangt og ja det finnes mange "norske" kirker rundt omkring i verden.

Muskeer kommer ikke fra et land men fra en religion." - Åh nei, hva kommener kirkene av tror du?

Det er så mye dumskap og uvitenhet blant voksne.

Vi har ikke kun masse norske kirker rundt om i verden men siden vi skandinaver gjerne er greie not hverandre der så finnes det også en god del svenske kirker også som norrmenn bruker. For min del kan vi godt likeså droppe kirkene overalt for jeg er ikke mere kristen enn muslim, eller buddist.

Ja svenskene og polakkene er arbeidsinnvandrere men vet dere, det er pakistanene også. På 80-tallet lokket norge hit tusenvis av pakistanere kun for arbeidskraft, og nå klager dere for at de etablerte seg her?

Jeg er en arbeidsinnvandrende svenske, og jeg etablerte meg også her.

Sen har jeg et spørsmål til dere som synes at norge burde være etnisk norsk. Nordmenn er så forbannet kresne med jobber, som et av de få landene i verden. Tenk deg at alle ikke-etniske mennesker flytter ut av norge.

Er du da villig til å ta en vaskejobb istedenfor jobben du har idag?

For da ville det blitt store omrokkeringer i arbeidslivet.Det ville ikke trengts like mange lærere, saksbehandlere, grundere osv.

Svenskene fyller opp restaurangene, byggeplasser sammen med polske. De jobber også i barnehage sammen med mange fremmetkulturelle. Tar du de jobbene, selv om du er masterutdannet?

Mange nordmenn sitter allerede per idag og mener seg bedre enn andre mennesker, og er heller arbeidsledige enn å ta seg en skitten jobb. Innvandringen har faktisk bidratt til at du og dine kan ta seg en høyere utdannelse, og du kan lett få deg en god jobb så det er kanskje på tide å slutte å klage eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes du vi trengte enda en tråd om dette da? Kunne du ikke postet dette på den andre tråden?

(Når det er sagt er jeg helt enig med deg!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...