HavFruen09 Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Hei, jeg fikk tips fra bhagen om a-kremen til kuldekrem. Men på ingredienslisten står jo vann oppført som 1.ingrediens, og da betyr jo dette at denne inneholder mest vann... og det skal jo kuldekremen absolutt ikke ha! hmmmm... Tips? er a-kremen et merkelig unntak?
tine0810 Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Bruker eight hour cream fra E. Arden på både meg og mini (2 år). Den de tipset om i barnehagen også. Super salve:-)
Gjest amandine Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Vi også bruker 8hour fra Arden. Har alltid brukt den, og over alt. På hender, lepper, kinn, såre romper og til hele familien;)
Gjest mphs Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Ceridal kuldekrem bruker vi nå. Nei man må ikke finne på å bruke A-krem som kuldekrem.
-trollemor- Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 jeg må si a cremen er oppskrytt. Brukte den mye første året på småen. Men ble ikke kvitt tørre partier i ansikten, dog ble huden myk ja. Men nå har jeg brukt en krem fra dr greve, den heter allaroundcreme. Jeg bruker den selv i ansiktet og har fått så fin hud. Jeg sliter litt med kviser og store porer, og porene er mindre og mindre kviseutbrudd. Og jenten min sin hud er veldig bra, huden kjennes ikke ut som om jeg må smøre hver kveld (noe jeg har gjort lenge.) kunne tenkt meg å prøvd kremen 8 hour, men aldri kommet så langt. Denne fra dr greve er helt ny, er 75 ml og koster 99 kr på apoteket.
Gjest Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Vi bruker Seba Med sin kuldekrem. Lukter helt forferdelig,men den virker iallefall
Trollemor75 Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Noen som har et økologisk alternativ å anbefale? Vi brukte Weleda i fjor, men den er altfor parfymert...
HavFruen09 Skrevet 19. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2010 Takk for tipsene:) Kjenner jeg blir litt irritert fordi jeg ikke sjekket ingredienslisten på forhånd....
Gjest Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Bruker kuldekremen fra Norvis - http://www.norvis.no/
Gjest Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 Liker best Avene sin =) Og så bruker jeg Locobase Repair. (Denne inneholder noe vann, men det er bare å smøre en halvtime før de skal ut!, og det skal man egentlig med alle kremer...) Jeg smører de med en av disse på morran, og det holder til hele dagen! =)
HavFruen09 Skrevet 19. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2010 Hmm... fant dette nå da er den jo ok likevel..... hmmmm "A-Creme er en god fuktighetskrem for alle og kan brukes til hele kroppen. Den kan brukes ubegrenset uten at din huds naturlige balanse påvirkes grunnet dens naturlige oppbygning. Den er god som kuldekrem da alt vann fordamper raskt etter påføring, fetter ikke men trekker seg raskt inn i huden."
Gjest mphs Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Ville ikke brukt den som kuldekrem uansett. Eieren av mine barns bhg ble sjokkert da andre ble anbefalt dette. Da de har vært sammen med en samarbeids bhg der foreldrene er blitt anbefalt denne kremen har alle ungene som brukte denne fått røde frostroser i kinnene sine, mens de med ordentlig kuldekrem fikk ikke dette. Håper foreldrene til disse barna finner ut dette.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Ville ikke brukt a-cremen nei; http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article533958.ece
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #15 Skrevet 19. november 2010 Selv er jeg godt fornøyd med Ceridal forresten!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. november 2010 #16 Skrevet 19. november 2010 Vi bruker Seba Med Kuldekrem:) Er godt fornøyd med den. Lett å smøre ut:)
Mor Løvehjerte Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 Bruker utelukkende ceridal, og på tuben står det at den kan smøres på rett før man går ut, og mens man er ute. I barnehagen er dét et must.
Monajenten Skrevet 19. november 2010 #19 Skrevet 19. november 2010 Jeg bruker Creuter balsam (?) på datteren min. Bruker ingenting på sønnen min, men datteren er utrolig ømfintlig rundt munnen og ser ut som om hun har dobbel så stor munn nå fordi hun er sår og rød rundt hele munnen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #20 Skrevet 19. november 2010 Ja, det er ihvertfall omdiskutert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå