Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Symptomer 17. november: Halsbrann, kvalme (ca. 3 dager), reagerer på lukt, veldig tissetrengt (la merke til det i dag), murringer i mage og rygg (i en ukes tid), mer sulten enn vanlig (i 1-2 ukers tid), ømme pupper (oppstod i dag tidlig.) 18. november: Fortsatt veldig kvalm, reagerer fortsatt mot forskjellig lukt (brekker meg når jeg åpner søppeldunken og kjøleskapsdøra. ?Fått mens? (masse friskt, rødt blod når jeg går på do, ellers bare litt når jeg er i aktivitet) Kvalmen har gitt seg utover dagen, men kommer snikende tilbake på kveldstid. fortsatt halsbrann. Manglende matlyst. Nå er kvalmen her for fullt igjen kjenner jeg. Og det var masse friskt blod når jeg gikk på do istad, ellers blør jeg svært lite. Har ikke vondt, men det murrer godt i kroppen nå og da. Jeg klarer ikke legge fra meg tanken om en graviditet. Noen andre som har hatt lignende erfaringer? Får testene mine om 2-3 dager håper jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Høres ut som en ørebetennelse. Jepp! Helt klart.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Kjøp deg en test i morgen du. Hadde det helt likt da jeg var gravid. Mye svangerskapsblødninger. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Nainainai, klart det ikke er ørebetennelse! Omg, folk kan være så teite av og til Det er selvfølgelig snakk om klumpfot med spredning (Kjære deg, ta en graviditetstest hvis du lurer på om du er gravid, INGEN på et anonym forum greier å vite om du er gravid eller ikke...)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Takk til den ene som faktisk svarte meg skikkelig Spørs nok om jeg ikke klarer og vente de dagene det tar før testene kommer i posten ja. Blir nok til at jeg løper til apoteket så fort det åpner ;p Og dere andre: Jeg spurte dere ikke om dere visste om jeg er gravid eller ikke, men om noen har hatt lignende erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå