Gå til innhold

Mage?


rugesola

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er magen min eller jeg som er oppblåst, men uansett synes jeg da virkelig at magen min ikke ser normal ut! Den ER vel større, sier jeg til mannen min... Ikke mye svar å få der. Ser dere noen forskjell?

 

Terminkalkulatoren sa 13 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre!! Innimellom føles min veeeldig stor også! Men det varierer! Plutselig er den normal igjen:) Artig å følge med:) - selv om det kanskje er bare vi selv som legger merke til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer i løpet av dagen :) Men merket at det ikke var fri fantasi fra min side da flere bukser var for trange på magen(har ikke gått opp i vekt)... Mannen min er mest opptatt av puppene som har vokst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, noen ganger er det mage, andre ikke! Det varierer liksom iløpet av dagen som dere sier... Lurer på om jeg noen ganger bare innbiller meg at det er en liten mage fordi vi gleder oss sånn til det! Men man blir vel tjukk tidsnok også hehe ;) (har lagt på meg 2-3kg allerede!!)

Ettersom jeg leste så vokser vel ikke livmora over skambenet (el hva d nå heter) før rundt uke 12. Men får bare vente og se da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min også!!!! men er veldig oppblåst da så regner med at det er grunnen!!!! er 8+5 idag.... har ei venninne som jeg fortalte at jeg var gravid til, og hun svarte, hehe det så jeg!!! ups!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...