Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Trives dere med det? Hvor mye tid ca bruker dere på det? Er det lett å selge produktene? Er det lett å skaffe nok party? Og til slutt, tjener dere egentlig penger på det selv?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Ja, har jobbet som tupperwarekonsulent for mange år siden. Anbefaler det ikke videre til andre, er en bedritten bedrift, ikke særlig lønnsom heller. I
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Andre med erfaringer innen tuppeware?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Når jeg var i fødselpermisjon i ca 1,5 år jobbet jeg som tupperware konsulent. Jeg vil fraråde dette på det sterkeste til andre. Tull fra ende til annen feil i leveranser, og jeg måtte stå selv ansvarlig ovenfor kundene. Betalte ikke kundene i tide måtte jeg selv legge dette ut til Tupperware. I tillegg er det veldig vanskelig å få parties som er lønnsomme da folk stort sett ikke kjøper noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå