1+1=3<3 Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Har du noen tips om noe man kan lage, og gi bort i julegave? Her er mine ihvertfall=) -Bruke tomme syltetøyglass som man pynter og fyller med julegodt. -Lage hjemmelaget julegodt.( Som man kan legge i syltetøyglassene) -Hjemmelagde personlige såper. Det man trenger fåes kjøpt på bl.a panduro hobby-butikkene. - Støpe lys.( Fåes kjøpt på panduro hobby) - Kjøpe små kurver og fylle disse med ting, f. Eks. Julegodt. - Kjøpe små runde magneter som brukes til og sette på kjøeskapet. Bruke limepistol og lime på små figurer og lage personlige magneter. Kommer sikkert på mer etterhvert:)
1+1=3<3 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2010 Limepistol faktisk.. Jaja.. Sikkert flere skriveleifer her...
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Så artig, jeg sitter akkurat og planlegger det samme selv Har fått dilla på baking, så tenkte å lage en kurv med assortert bakverk i gave (surdeigsbrød, "groviser", div kaffebrød, bagels, litt julekaker osv). Alt kan jo fryses ned på forhånd og så tines noen timer før man skal gi det. Tenkte å toppe med et lite glass hjemmelaget blåbærsyltetøy. Ellers er ideen hjemmelaget konfekt, drops, brente mandler o.l. på glass, som du foreslår Det slår alltid an!
1+1=3<3 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2010 Jaa.. Brente mandler tenkte jeg også på! det er jo litt gøy og få hjemmelagde gaver da. HI
froeken Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Jeg koker prim og har over i dekorerte glass. Veldig populært. Og så lager jeg hjemmelaget eggelikør, noe som spesielt slår an til damene. Smaker jul det
1+1=3<3 Skrevet 19. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2010 Oj:) eggelikør! Det høres avansert ut.. Aldri prøvd med på det før. men tror på at det slår an;)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Oi spennende Har du noen oppskrift på prim du har lyst til å dele? Har mange slektninger som elsker prim
Synnove75 Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Jeg lager de fleste julegavene selv, men jeg syr lappeteknikk da... :-) Lager vesker, toalettmapper, små punger og julepynt også. Det er utrolig gøy, og har du symaskin og har lyst til å prøve deg på noe sånt, er det utrolig mange gratismønster å finne på nett rundt omkring! Søk på f. eks. "christmas ornaments", "homemade christmas" o.l... Legg på "patterns" og "free" så finner du masse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå