Gå til innhold

babybjørn bæresele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er jo så trang rundt magen/kroppen liksom. Gutten min på snart 4 mnd sitter jo så fint i den, men må jo nesten presse på litt for å få på siste hempa fordi den er så trang. Man skal vel egentlig kunne bruke disse selene lenge? Gutten min er heller ikke stor. Han veier 6500g og er 60 lang.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg mye å si hvordan du SELV innstiller den. Du vet, at du kan ta både inn og med den. Du har jo forskjellige stropper bak i ryggen på selen som er til å regulere. Jo mer du strammer, jo mer blir babyen "klemt". Og så skal du ikke bruke de ekstra lille stroppene foran. De som du bruker når babyen er helt nyfødt, er til bena. Hvis du bruker de nå, så strammer det jo rundt magen.

Det står jo klart og tydelig i den lange brugsanvisningen, hvordan og hvorledes. Jeg hadde stort barn, og det gikk jo helt fint å bruke den lenge, uten at det strammet noen plass. Måtte slutte fordi barnet ble i tyngste laget, men ikke over grensen for det.

Skrevet

Jeg har arvet selen skjønner du, så har ingen bruksanvisning. Men da skal jeg se litt på "strammingene" bak på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...