Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hvilke hotell vil dere anbefale, og hvilke skal jeg holde meg unna? Må helst ligge i sentrum. Blir veldig takknemlig for svar:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Clarion Hotel Royal Christiania og Scandic Byporten. Vært veldig fornøyd med disse hotellene hvertfall. Ligger rett med Oslo City begge to.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg fant plutselig pakkereiser (hotell+fly) og de rimligste 4 stjerners hotellene var: Radisson Blu Hotel Nydalen, Scandic Sjølyst,Clarion Collection Hotel Savoy,Quality Airport Hotel Gardermoen,Scandic KNA,Scandic Edderkoppen og Rica Helsfyr Hotel (puh;)). Noen som kan si noe om noen av disse? Det var så mange hotell å velge mellom, så jeg klarte ikke å bestemme meg:) Må helst ligge i nærheten av Karl Johan og Oslo spektrum.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Dytt! Skulle så gjerne hatt litt hjelp her:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 P-hotels. Billig og helt grei kvalitet:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Av de du nevner der så ville jeg valgt scandic edderkoppen, det er veldig sentrumsnært..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Både Clarion Savoy, Edderkoppen og KNA er sentrumsnært som bare det. Har faktisk bodd på KNA en gang (selv om jeg er born and bred), og det var i hvert fall hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Da har jeg bestilt! To netter på Scandic KNA m/frokostbuffe og tur-retur billetter fra Haugesund til Oslo inkl alle avgifter for 3922, for to personer:) Tusen takk for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Det billigste er vel thon-hotel det ligger 2 stykker nære oslo s - pass på å få rom inn mot bakgård, så er det helt greit. Ingen luksus, men helt grei standard. Man skal vel stort sett bare sove på hotellet eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå