Gå til innhold

Syns butikkene skulle hatt nattåpent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er GRAVID og vil ha ISBITER NÅÅÅ!!

Får ikke dratt ut å kjøpt og mannen kommer ikke hjem før etter butikken har stengt pga han er på jobb. Syns iallfall en butikk skulle hatt nattåpent siden vi som er gravide plutselig får lyst på noe.

Ble ikke sur da mannen ødela tv-en på søndag eller kjørte ut med bilen på mandag så den ble vraka. Men når jeg ikke får isbitene mine blir jeg harm! Like greit dette er siste gangen jeg er gravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du jo lage så du har fryseren full:)

Skrevet

Jeg har så bitteliten fryser at jeg har ikke plass. Så derfor kjøper jeg en pose på 2kg på butikken som jeg trøkker nedi en skuff. Også er de fryst under høyt trykk så de smelter ikke så fort. Hadde jeg bare hatt stor fryser så hadde jeg lagd mine egne.

ææææh, skal ikke være lett å være gravid. hehe

Skrevet

Huff for en krise! Har ikke sånne som Seven Eleven, Deli di Luca og bensinstasjoner isbiter? Eller bor du så langt på landet at disse ikke finnes/ikke er døgnåpne? Ellers er det jo tull å kjøpe is da, lag selv nå, så har du til neste gang du får lyst på.

Skrevet

Bor ikke langt utpå landet men har ikke noe nattåpent her som selger is.

Og svaret på det siste står i innlegget jeg skrev over deg.

Skrevet

Men hvis du er tom nå så er jo hvetfall den skuffa ledig så du kan lage noen nå?!

Du har ikke de klare med en gang, men du har hvertfll om en times tid, og til i morgentidlig!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ellers kan du kjøpe en isbitmaskin, det ble redningen min i svangerskapet ;)

Skrevet

Eller kjøp side-by-side kjøleskap med vann og isbiter i frysedelen. Det har vi og jeg skal ALDRI ha noe annet.

<3det:-)

Skrevet

Nå er det så kald ( i all fall her) at man sikkert kan fryse isbiter ute :) hoho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...