Gå til innhold

Når snudde dere bilstolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra bakovervendt til fremovervendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 3,5 år på begge to. Da ble det litt for trangt.

Skrevet

Har ikke gjort det ennå, største er 5år.

Skrevet

Er dine barn over 20 år gamle, eller satt de aldri på bil? De første ni mpnedene må de jo uansett sitte bakovervendt.

Skrevet

15 mnd med førstemann.

Andremann på 2 år og 3 mnd sitter fremdeles bakover, men regner med at det snus om en mnd ca.

Skrevet

Minstemann snudde vi da han bikket 18 kg ( stolen er godkjent til 18 kg), og da var han ca 3 år. Mener å huske det var omtrent det samme med de andre barna våre.

Husker vår første HTS stol var såpass kort i ryggen, så vi kjøpte en ny HTS stol da eldste jenta var 2,5 år, slik at hun skulle kunne sitte bakovervendt i et halvt år til.

Skrevet

Har sitti bakovervendt frem til nå, straks 4 år. Men nå har vi ikke bil lengere. Men skal vi ut å kjøre nå blir det nok satt inn forovervendt. Nesten litt skummelt etter så mange år andre veien =S

Skrevet

Eldste var 3 1/2.

Lille er 3 år no og har enno god plass bakovervendt, så satsar på å ha ho den vegen til minst 4 år.

Skrevet

eldste 2 aar og 2 mnd, mellomste 11 mnd og yngste 10 mnd.

Skrevet

Har ikke snudd dem enda. Ungene er 11 og 14 år gamle.

Skrevet

Da hun var ca 2 1/2 år, hun er veldig lang for alderen...

Skrevet

Han er 2 år og 2 måneder, og jeg håper kan kan fortsette å sitte bakovervendt til han er i alle fall fire år... Jeg kommer ikke til å snu bilstolen, når den dagen kommer, men kjøpe en helt ny stol som kun er beregnet på å brukes forovervendt. Jeg har Britax Multitech, og den gjør det bra i tester bakovervendt, men IKKE forovervendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...