Gå til innhold

Avlegg bilbelteløftet du også! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe. Leste først "BIBELløftet"... Det hadde for min del ikke vært så aktuellt, men bilbelteløftet skal jeg kunne avlegge! ;o)

Skrevet

Jeg er voksen og trenger ikke avlegge løfter om å gjøre naturlige ting som å pusse tennene, ikke gå fra levende lys, vaske hendene etter toalettbesøk og ja, å bruke bilbelte i bil

Skrevet

Jo, nå syns jeg du skal avlegge bibelløftet også! ;-) Amen! :D

Skrevet

Jeg leste også BIBEL. Skvatt litt. :P

Skrevet

Har du hatt en litt slitsom dag/uke, 22:16? Eller bare en tung oppvekst? Hva koster det å avlegge det løftet da? Sure menneske.

Skrevet

Trenger vel ikke avgi løfte til noe så naturlig? Føler jeg sitter helt løst i bilen uten beltet på. Det går ikke. Mine barn gjør som meg.

Og jeg er vokst opp som løstflyvende inventar i bilens baksetet på 70-tallet......

Skrevet

For meg er det også helt naturlig å bruke bilbelte, å har alltid gjort det, uansett. Men selvfølgelig vil jeg avlegge dette løftet å sende det videre til andre. Kanskje ikke det er like naturlig for dem? Da trenger de en påminnelse :o)

Skrevet

Jøssda! Ser ut som jeg kan stille samme spørsmål tilbake til deg jo! ;o)

Har hatt en slitsom uke ja, takk som spør... Oppveksten kan jeg ikke klage på. Men sur, det er jeg ikke. Og for min del så kan gjerne alle som vil avlegge bibel-løfte, det hadde bare ikke vært noe for meg om det fantes. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...