Gå til innhold

Canada Goose jakke (Solaris Parka)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster disse i Norge?

F.eks. modellen Solaris Parka, hvis noen eier den.

Hvor selges Canada Goose jakker i Oslo og omegn?

(Vet hvor de selges, men hvor har de best utvalg?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke villet kjøpe de jakkene etter det som er kommet frem i det siste.

Canada Goose-jakker er mye brukt denne sesongen. Det eierne av jakkene nok ikke vet, er at Canada Goose står for dyremishandling.

Pelskragene på hettene kommer fra ville dyr som er fanget i feller. Mange av disse fangstmetodene er så grusomme at de er forbudte i Norge.

Les mer her: http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/ikke_kjop_canada_goose-jakker

Skrevet

Lykkekløver: Kopierte nettopp linken for å legge ut her,men du var før meg. Bra jobba!

Skrevet

koster ca 6.000 de fleste av dem.

det var veld det du spurte om?

hvis du går inn på nettsidene deres, så ser du hvor de selges. Utvalget er tynt rundtomkring og butikkene venter på å få inn fler.

Skrevet

Takk for det lille sprelle. Har sjekket på nettsidene ja, men hadde håpet å få bedre tips her. Regnet nemlig med at ikke alle modellene selges i butikkene i Norge.

Skal til London over jul, mulig jeg finner noe da.

Til dere 2 andre: Linken blir ikke åpnet. Er så utrolig lei dette dyrevernmaset nå. Jeg er voksen og tar helt bevisste valg, dere behøver ikke fortelle meg noe.

Jeg bryr meg ingenting om dyrevern, dette er dyrevernere selg skyld i:

Glemmer aldri under krigen på Balkan. Det var iskald vinter i Sarajevo og en gjeng dyrevernere reiser ned for å gi mat til dyrene (!) (løshunder o.l). De stakkars krigsherjede, kalde, sultne menneskene måtte bare sitte å se på mens dyrene ble matet.

Glemmer aldri Newsweek sine bilder og reportasje....

Skrevet

Ei venninne har denne: http://www.canada-goose.com/products-2/womens/trillium-parka/

Og den kosta 5000 kr på Retro i Trondheim iallefall. Har hørt her oppe at det er et år venteliste på disse jakkene. De er så populære :) Og veldig fine!! Skulle gjerne hatt meg en sånn en selv, hadde lommeboka bare rent over av penger ;)

Skrevet

Den jakka var kjempefin, du med nydelige gutter :)

Det er en sånn type jakke jeg ønsker meg.

Sjekket nettsidene canada goos.com anbefaler (hvis jeg skal kjøpe på nett), der ligger prisene på ca kr 3000-4000,-

Ganske dyrt ja, trodde ikke de kostet mer enn ca kr 3000 jeg....

Skrevet

Hvis du bor i Oslo kan du jo ta deg en tur til Porto Bello i Moss! Her selger de disse jakkene.. :)) Hvis du søker på Porto Bello på Facebook og liker siden, kan du få opptil 20% rabatt nå før jul om de oppnår mest mulig "likere" :)) Lønner seg!! Gå inn og "LIK"

Skrevet

jeg har CG Lady Kensington Parka - koster 7000 her. Kjøpte den for halv pris i USA :) Elsker den jakken - herlig varm og god!

Jeg har faktisk knapt sett disse jakkene i butikkene her, men jeg har ikke akkurat lett heller :)

Skrevet

Sorry, men klarer rett og slett ikke å styre meg!

FOR ET NEK DU ER!!!!!!!!

Argumentere mot dyrevern, fordi noen gjorde noe du ikke likte for mange år siden? Med denne argumentasjonen skulle aldri NOEN gitt penger til noen humantære organisasjoner, fordi det vil alltids finnes eksempler på penger som blir brukt galt, ansatte som misbruker sin stilling etc.

At noen mennesker velger å kjøpe plagg som små, uskyldige dyr sitter plaget i bur for, er bare helt uforståelig.

Ikke rart verden er som den er, med slik mangel på empati!

Skrevet

Mulig det var litt dustete skrevet/sagt ja..... men noe nek er jeg ikke, helt sant.

Mangel på emtapi har jeg heller ikke, men kanskje litt mot dyr ja. For meg er det bare..... tja.......dyr!

Men kos dere med pelsdottene dere! :)

Skrevet

Sorry, men man er bare ikke empatisk når man synes det er greit at noen levende skapninger lider for at en selv skal se bra ut....Det er ikke dermed sagt at man skal være dyreelsker, men uansett hva man synes om et dyr, er det helt hårreisende å synes det er greit at de lider fordi du er forfengelig!

For noen er barn bare....tja....barn....Eller kvinner bare kvinner. Og de synes det er helt greit å behandle de slik de selv ønsker...

De som bruker pels, er rett og slett idioter!!!!!

Skrevet

Rimelig spesielt å sidestille dyr og mennesker... men men....

Skrevet

Ehh, er ikke det jeg gjør, men prøvde å poengtere at for noen er ikke barn verdt noe, selv om det for de aller fleste er helt utenkelig. Og det at man personlig ikke bryr seg om dyr, betyr ikke det at man bør akseptere at de mishandles!

Mitt poeng er at vi vet at dyr lider i små bur, og at man da allikevel gir sin støtte til en slik næring, er bare helt forkastelig og i beste fall bevistløst....

Skrevet

Da har du betalt overpris selv i USA, i Canada koster den 1500 kr.

Skrevet

Dyrene (Coyoto) som blir brukt som pels til disse jakkene sitter ikke i bur.

De blir jaktet på, bl.a. for å holde bestanden nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...