Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Forsvinner de av seg selv? Finnes det kjerrigråd for å bli kvitt dem?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Legebehandling skal visstnok funke..... Ei venninne av meg hadde dette, og gikk til legen for pensling eller noe flere ganger..... Kjerringråd? Hva skulle det være?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde det.. i mange år.. prøvde pensling flere ganger med legemidler.. men da jeg begynte å ta antioksidanter fra helsekost (Solaray).. så forsvant de etter 1,5 mnd.. de bare datt av!! Så jeg har trua på det.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Det varierer litt. Noen ganger forsvinner de av seg selv, mens andre ganger er det greit å enten fryse de bort eller pensle på med et middel du kan få hos legen. Jeg fikk mange kjønnsvorter når jeg ble gravid (er visstnok ganske vanlig pga hormonene), og da kunne jeg ikke bruke noen av disse midlene. Nå har det gått et år, og har ikke gjort noe pga amming, men de fleste er nå borte igjen. Jeg vet at det er super flaut å gå til gyn med det, men tro meg de har sett det før. Så bedre å gjøre noe med en gang før det eventuelt sprer seg. Og ja, det er veldig smittsomt!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg klipper dem av jeg.. såfort dem kommer, hehehe.... Nå får jeg bare en av og til da. Som er i lysken.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Pensla masse, men forsvant aldri. Fikk svidd de av med laser på sykehuset. Dette er 10 år siden, ikke sett de siden. Og dere: Se nå og gå til legen, dette er noe dritt. Ikke smitt andre med det...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Du vet at man ikke får gjort noe med det ? annet enn å fjerne de som kommer? viruset har man uansett. Så det hjelper svært lite å dra til legen gitt. Mannen min som smitta meg (han hadde det når jeg ble sammen med han) så her har vi det begge to, hehehe.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 GÅ TIL LEGEN Ubehandlet kan det være en fare for at de sprer seg innover og gir kreft.. http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/sex-og-samliv/seksuelt-overforbare-sykdommer/kjonnsvorter?gclid=CJKbkp-cq6UCFVcM3god4RjtYg
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Men herregud da.. du smitter ikke om du ikke har utbrudd. Er det mulig?? Går man til legen og får rett behandling slipper man jo dritten. Min nåværende mann har det ikke fordi jeg fikk behandling for det før jeg traff han...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Fikk to stykker i lysken da jeg var gravid... Nevnte det for legen, men hun sa bare at de forsvinner. Men det ser det jo ikke ut som om de gjør ennå iallefall. Hatt dem et år ca. De sluttet å vokse da jeg ikke var gravid lengre, men det irriterer meg at de er der... Og du som sier at de kan spre seg innover, det kan de ikke:) Men viruset kan føre til livmorhalskreft, og det sjekker jeg jo uansett hvert tredje år. Får vel ha meg til legen, men har ikke mulighet før en stund utpå nyåret. Så hadde vært så greit å få noen råd.. Du som klipper dem av, er det ikke vont? Blør du mye? Det er jo ikke mye hud de er festet i, men likevel, det tør jeg ikke... HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Får prøve med antioksidanter da! Takk for råd!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 jo, de kan spre seg innover skjeden... satt å holdt en venninne i hånden da de pensla henne, hun hadde på kjønnsleppene, og innover i skjeden hilsen hun over
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde vel to stk, med typen ble aldri smitta..=/ men av en eller annen merkelig grunn så forsvant de vel etter ca 1,5 år..bortevekk. akkurat som med ei fotvorte og jeg hadde da jeg var liten. hadde den vel i 2-3 år..så plutselig ble det mange små rundt men så forsvant det helt...rart
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Trodde du mente at de spredte seg innover i huden jeg:) Jo, det kan jo komme flere. Men det kan det vel uavhengig av om de man har er borte eller ikke?? Eller? Sånn jeg har forstått det så forsvinner ikke viruset uansett hvor mye man behandler, bare akkurat de vortene men behandler.. Samme som med herpes.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Håper mine forsvinner også. Har jo som sagt bare to, og de fikk jeg da jeg var gravid (da fikk jeg alt av sykdommer, sikkert ekstremt dårlig immunforsvar da). Og de har ikke utviklet seg etter at jeg ikke er gravid mer. Men får vel ha meg til legen når jeg får mulighet. Er ikke på hjemstedet mitt for tida, og jeg vil gå til fastlegen min om jeg skal gå.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Jeg som klipper dem bort her.. hehe.. Nå passer jeg på å klippe den bort såfort den kommer, så den er jo bitteliten. Det stikker bare litt akkurat idèt jeg klipper, så er det over. Blør litt ja, men sitter bare med litt papir og trykker i en halvtimes tid, så har det stoppa:) Jeg syns det er mye bedre enn å drive med den penslingen. Lang tid tar det også, å jeg kan ikke bruke de midlene nå da jeg ammer. Klippet bort mannen min sine også. De var ganske store, over blæra der, så det ble ganske mye blod, så det skulle vi kanskje ikke gjort...hehe, men det gikk da bra, å de kom ikke tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå