Gå til innhold

Har truffet drømmeprinsen, det er bare ett jævla stort problem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han får ikke opp tissen. Eller, han får den opp, men når den skal inn i meg, krymper den sammen og han klarer ikke det. Vi har ikke snakket noe masse sammen om det, men jeg lurer på om det er presentasjonsangst? Noen som har opplevd det samme? Er han impotent?? Hjelp...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri vært borti det. Hvor gammel er han?

Kjipt problem..

Skrevet

Da burde du finne ut om han har hatt dette problemet med andre..

Skrevet

Sånn var kjæresten min også første gangene.. han sa han var dritnervøs.. jeg bare smilte og koset med han, og etter et par ganger slappet han helt av, og det funket som bare det :)

Skrevet

Vi hadde samme problem de første gangene vi "prøvde" å være sammen. Han hadde skikkelig prestasjonsangst og var kjempe nervøs (det kom frem i etterkant!)! Etter tålmodighet og kos i fra min side, så gikk det kjempe fint, og nervøsiteten forsvant :)! Fra den dag har vi hatt et supert sexliv.

Skrevet

Me hadde disse mennene hatt sex før? Han jeg har truffet har vært i et langvarig forhold tidligere...

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke.. han vil ikke snakke om tidligere forhold eller antall sexpartnere... så fullt mulig jeg er den første for han :) Men han er flink da, men var ekstremt nervøs første gangene vi hadde sex...

Han har iallefall kun hatt korte, useriøse forhold før meg... er 26 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...