Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Grunnet plandag i bhg i morgen, skal 6 av barna, pluss foreldre møtes i åpen barnehage i morgen, og så skal vi ha en slags kanevals fest, med utkledning, mat og aktiviteter. Og jeg har fått annsvaret for annsiktsmalingen. Har null erfaring, og null peiling på hva jeg skal gjøre. har noen annsikts blyanter (den siste er svart, ser bru ut på bildet) http://www.icr8.com.au/persistent/catalogue_images/products/amo.656.jpg problemet er at det ikke går å blande fargene. Så om noen har noen lure ideer, er jeg evig takknemmelig
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Melis, vann og konditorfarge gir kul (og allergivennlig) ansiktsmaling
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 har selve malingen.. men hvordan få til f.eks *hund *katt* *spiderman *pirat *løve / tiger *sommefuggel *prinsesse *klovn *etc Vi far barnehagen er 4 gutter, 2 jenter i alderen 3-6 år, og sikkert andre barn der som vil males også
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Hvordan endte du egentlig opp med dette som ansvarsområde når du ikke har peiling? Søk på nettet etter bilder du kan male etter, eventuelt dra på biblioteket før du skal i ilden å lån en bok om ansiktsmaling.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 bibloteket var ingen dum ide.. Når sånn ca åpner de?? skal være i åpen bhg ca 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå