Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Er det mulig å få tak i? Nå har vi maxi cosi med base som kan festes med 2 punktsele i midten. Men skulle hatt det neste sete også i midten bak slik at de to store ungene kan bruke 3punktselene på sidene.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Om du har bil uten air bag fremme, eller bil med airbag kan slå av kan du sette minste ungene fremst. Jeg foretrekker å ha barnet ved siden av meg. Men det må du ALDRI gjøre så lenge barnet er i en eller annen form for barnesete, om du har airbag. Om ikke så må du nok ha deg ny bil, noe som raskt kan bli veldig dyrt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Vi har ikke økonomi til å bytte bil ennå, så i værste fall må 11åringen sitte i midten bak. Selv om jeg ikke liker tanken på det. Airbagen fremme er ikke mulig å slå av.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Hei! Jeg vet ikke om jeg forsto spørsmålet ditt, hvilken aldersgruppe skulle du ha bilstol til å feste til 2 punktssele? Vi har samme problem i vår bil, og har funnet ut at HTS sin easy combi kan festes bakovervendt til 2 punktssele. Dette er en stol som er beregnet opp til 18 kg. Forøvrig bruker vår 11 åring å sitte forran (med air bag) nå når han er så stor, men han må sitte bak når vi er flere voksne i bilen. Når han må sitte bak er vi avhengig av at han (og de eldste søsken) får bruke trepunktssele, så da må vi feste minste med topunktssele bakovervendt i midten (i HTS stolen).. Vet ikke om jeg svarte på det du lurte på, følte bare jeg måtte komme med det jeg vet:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 bakovervendte seter kan du feste med 2.pkt sele og støtteben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå